Listing 1 - 4 of 4 |
Sort by
|
Choose an application
The aim of the Thematic Doctoral School in Process Engineering (EDT GEPROC) is to promote multidisciplinary doctoral research in the various fields of application of process engineering. It is therefore quite logical that the 2nd thematic day of reflection organized by the EDT-GEPROC was devoted to the theme of Process Engineering applied to the bio-industries (agri-food, agrofuels and energy, environment, pharmaceutical industry). This event was held on December 16, 2009 on the site of Gembloux Agro-Bio Tech. It brought together 80 participants from the 4 university institutions that are part of the EDT GEPROC (ULg, UMONS, ULB and UCL). It is important at this level to note also the participation of several representatives of the industrial world. Indeed, the contact between PhD students and the industrial world is one of the objectives of the EDT GEPROC. The following program was spread over half a day Translated with www.DeepL.com/Translator (free version)
Choose an application
Museum buildings --- -#TCON:ICOMOS --- Buildings --- Environmental engineering --- Museology --- Conservation. Restoration --- museum administration --- -Environmental engineering
Choose an application
Conservation. Restoration --- anno 1900-1999 --- Materials --- Museum conservation methods --- Museum techniques --- Museology --- Museums --- Conservation methods, Museum --- Engineering --- Engineering materials --- Industrial materials --- Engineering design --- Manufacturing processes --- Conservation and restoration --- Technique --- Conferences - Meetings --- Applied museology --- Museography --- Museum practices --- Museum studies
Choose an application
Dit boek is niet het zoveelste theorieboek over spelen. Neen, dit DOE-boek wil je dóen spelen, met kinderen tussen 0 en 6 jaar. Rijk spelen begint met een speelvisie afgestemd op de behoeftes en interesses van de kinderen. Door na te denken over de 4 pijlers die worden voorgesteld in dit boek, krijgt jullie speelvisie ongetwijfeld vorm. Maar nog belangrijker: hoe zet je deze speelvisie om in een speelpraktijk die ontwikkelingsstimulerend is voor ieder kind?Dit DOE-boek biedt aan de hand van 10 invalshoeken een realistisch parcours om stap voor stap te bouwen aan die geweldige, brede speelpraktijk. Want ja, spelen is meer dan nadenken over speelactiviteiten en speelmaterialen. Spelen is ook taal stimuleren, de hele dag door. Spelen is ook grenzen verleggen en dus risico?s opzoeken. Spelen is doen wat je nog nooit deed omdat net die ervaring je zoveel sterker maakt. Spelen is plezier, lachen, dromen, samen. Bij spelen is er geen juist of fout (oef!).Kortom, welkom in het Rijk der Spelen. Have fun!Bron: https://politeia.be/nl/publicaties/328954-het+rijk+der+spelen
Didactic strategies --- Didactics of sports and games --- buitenspelen --- kinderen --- spelen --- Spelontwikkeling --- Basisonderwijs --- Jonge kinderen --- Spelen --- Spel --- Didactiek spelen. --- Spelend leren. --- Spelen ; kleuteronderwijs --- Spelen ; pedagogie --- Spelbetrokkenheid --- Spelactiviteit --- Taal --- Taalstimulering --- Speelomgeving --- Spelmateriaal --- STEM (Science Technology Engineering Maths) --- Ruimte (gebouw) --- Reggio Emilia (onderwijs) --- Boek --- Overgangsritueel
Listing 1 - 4 of 4 |
Sort by
|